Privacy Statement Inpromar B.V.


Inpromar B.V., statutair gevestigd aan de Smedenweg 39, 2151 DC, NIEUW-VENNEP, hierna te noemen Inpromar, is dienstverlener op het gebied van on- en offline reclame en communicatie. Wij richten ons op bedrijven en organisaties in de sectoren zakelijk, industrieel en medisch/farmaceutisch. Wij bieden een breed en divers pakket aan multimediale diensten, van ontwikkeling tot en met uitvoering. Te denken valt aan de ontwikkeling van websites, reclamecampagnes, customer en patiënt journeys, content ontwikkeling, interviews, producthandleidingen, nieuwbrieven, catalogi en noem maar op. Dit Privacy Statement is van toepassing op alles wat wij doen en voor of namens onze klanten en relaties in beheer hebben, bij onszelf of bij derde partijen.


Privacy is een groot goed. Vanzelfsprekend respecteren wij uw privacy en gaan wij zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Als dienstverlener en verwerkingsverantwoordelijke houden wij ons aan de privacy wet- en regelgeving zoals vastgelegd in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), alsmede aan de daaruit voortvloeiende regelgeving. Dit betekent onder meer dat wij uw persoonsgegevens en/of door u ter beschikking gestelde persoonsgegevens en/of persoonsgegevens waar u ons toegang toe verleent uiterst vertrouwelijk behandelen en binnen onze mogelijkheden  gepaste technische en organisatorische maatregelen treffen om te voorkomen dat deze in handen van anderen terechtkomen.


Over wat voor soort persoonsgegevens hebben wij het en hoe komen wij er aan?

U bezoekt onze website www.inpromar.nl. Er wordt dan met behulp van cookies beperkt  informatie verzameld over het gebruik van de website. Dit beperken wij tot het minimale.


Wij hebben zakelijke communicatie via telefoon, email of ander berichtenverkeer. Als gevolg daarvan bevinden zich binnen onze systemen minimaal de daartoe bestemde gegevens maar mogelijk ook andere door u verstrekte zakelijke en/of privé gegevens.


Wanneer u een product of dienst van ons afneemt verwerken wij de mogelijk daartoe door u verstrekte (persoons)gegevens. Denk bijvoorbeeld aan gegevens om te kunnen aan- of afleveren, een inkooporder aan te vragen, een factuur te verzenden of een transactie te verrichten. 


Wij beschouwen u als klant wanneer u iets van ons heeft afgenomen, wij dit aan u hebben gefactureerd en u niet expliciet erbij heeft vermeld dat het eenmalig was. Als er voor u als klant mogelijk relevant nieuws is, dan brengen wij u daarvan op de hoogte. Het kan zijn dat wij dit doen in de vorm van een nieuwsbrief. Meestal heeft u daarvoor al eerder toestemming gegeven door het voor dit doel afgeven van uw naam en email gegevens. Overigens kunt u zich zonder opgaaf van reden altijd afmelden voor de nieuwsbrief met behulp van de in iedere nieuwsbrief opgenomen afmeldlink.


In aanvulling op de gegevens die u zelf opgeeft kunnen wij aanvullende informatie verzamelen en vastleggen bij gebruik van onze diensten en producten en in het algemeen door de omgang met u. Dit gaat bijvoorbeeld om:

•    persoonsgegevens die wij gebruiken om te kunnen communiceren binnen het kader van of in het verlengde van door u verstrekte opdrachten. Dit geschiedt in de breedste zin van het woord, van een eerste contact tot en met de financiële afwikkeling of evaluatie. 

•    (persoons)gegevens die wij gebruiken voor normaal relatiebeheer of daaraan gerelateerde (marketing) activiteiten.


En dan nog dit:

•   gebruik van cookies en (andere) tracking technieken.
Wie gebruikt ze niet, zou je kunnen zeggen. Wij doen ons best het gebruik van cookies die persoonlijke informatie verzamelen zoveel als mogelijk te beperken. Het zijn vooral externe partijen zoals Google, Microsoft en Meta die via hun applicaties/browsers cookies plaatsen. Als u dit niet wil, dan is het raadzaam uw browsegeschiedenis regelmatig op te schonen of geheel te deleten. Bij Google is het overigens mogelijk cookies van derden te blokkeren.

•    beveiliging van gegevens.
Data beveiliging lijkt wel een wedloop tussen enerzijds partijen die er op uit zijn zich op onrechtmatige wijze toegang te verschaffen tot data en partijen die juist hun best doen dit te voorkomen, door technische en organisatorische mogelijkheden in te zetten. Wij doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om te voorkomen dat data, waaronder ook die van u, in verkeerde handen terecht komt. Deels is dat organisatorisch. Naast het gebruik van specifieke software om computers en andere apparaten schoon te houden bewaren we op onze server alleen bestanden die toch al ‘openbaar’ zijn. Alle andere ‘onderhanden werk’ data wordt bewaard op harde schijven die dagelijks fysiek worden afgekoppeld.

•    relevante externe partners.
Inpromar werkt samen met een aantal externe partners, waardoor het mogelijk is dat (persoons)gegevens van u daar vanwege de aard van hun werkzaamheden terechtkomen. Uiteraard is elk van deze partijen verantwoordelijk voor hun eigen privacy beleid. Het is zelfs mogelijk dat u vanwege de aard van de werkzaamheden een één-op-één relatie met een of meer van deze partijen ontwikkeld. Concreet gaat het om de volgende partijen en activiteiten:

a.    Solvio B.V. (https://solvio.nl/) voor domeinregistratie, webdevelopment en web hosting.

b.    Dragon Media Group (https://dmg.nu/) voor domeinregistratie, webdevelopment en web hosting.

c.    Laposta B.V. (https://laposta.nl/) waarbij wij hun software gebruiken om voor onze klanten nieuwsbrieven en e-mailings te ontwikkelen en verzenden alsmede verzend databases aan te leggen en up-to-date te houden.

•    social media.
Wij maken beperkt gebruik van social media, te weten Facebook, LinkedIn, Instagram en X. Het is mogelijk dat wij vanaf een vermelding of advertentie op deze sociale platformen teruglinken naar onze website. Indien u op dergelijke links klikt, dan wordt dit door het betreffende platform geregistreerd. Wat het betreffende platform met die registratie doet valt binnen de verantwoordelijkheid van dat platform.


Heeft u een vraag of een klacht?
Heeft u een vraag? Stuurt u deze dan s.v.p. per e-mail naar edwin@inpromar.nl.
Heeft u een klacht? Die mag u ook per e-mail bij ons indienen. Wij zullen dan kijken wat wij er mee kunnen doen. Het staat u natuurlijk ook vrij een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Meer informatie daarover vindt u op:
https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/een-tip-of-klacht-indienen-bij-de-ap. Daar leest u ook dat het indienen van een klacht niet altijd de beste optie is.


Deze versie is voor het laatst herzien op 2 mei 2024.

© 2025 Inpromar B.V.  I   Privacyverklaring